Η ζωή μας σήμερα ………..

Μ’ αρέσει να τρέχω με το ποδήλατο στην εξοχή και οι άνθρωποι να μου κουνάνε το χέρι λέγοντας «γειά χαρά»,καλημέρα», χαμογελαστοί.

Μ’αρέσει να πηγαίνω στην κληματαριά του κήπου και να κόβω σταφύλια ,χωρίς να φοβάμαι τα φυτοφάρμακα.

Να περπατάω ξυπόλητη στην παραλία ,να ρίχνω βουτιές στη θάλασσα ,χωρίς να φοβάμαι τη μόλυνση.Να χαζεύω τα βράδια στην αμμουδιά, μέσα στο καλοκαιρινό φεγγαρόφωτο και ν’ ακούω τους ήχους του νερού.Να κοιμάμαι και να ξυπνάω το πρωί και να χαζεύω το πρώτο φως της αυγής.

Να μην υπάρχουν ζώα σκοτωμένα στο δρόμο ,κατακρεουργημένα από τ’αυτοκίνητα.Ν’ανοίξω την τηλεόραση και να μην υπάρχουν πόλεμοι ,σκοτωμοί,καινούργιοι φόροι,φασίστες,σεξιστικές διαφημίσεις και σχόλια.Να βγεί ο παρουσιαστής και να πει «γειά σας ,σήμερα είναι μια πολύ ωραία μέρα ,όλα πάνε καλά,χαρείτε τη»

Όλα αυτά κι άλλα πολλά μ’ αρέσουν .Αλλά αντί γι’ αυτά ,τι έχουμε;Δουλειά…. (για όσους έχουν ακόμα) ,δουλειά ,δουλεία…..Γιατί περί δουλείας πρόκειται.Δουλεύουμε ,μόνο για να πληρώνουμε.Η μόνη μας σκέψη είναι πως θα τα καταφέρω και σήμερα να πληρώσω τους λογαριασμούς ,θα έχω δουλειά και αύριο;Πας στη δουλειά και έχεις ν’αντιμετωπίσεις τ’αφεντικό που σε πιέζει ,σε αγχώνει και βγάζει τα νεύρα του πάνω σου ,αν τα πράγματα δεν πάνε όπως τα θέλει.Αν δε είσαι και γυναίκα έχεις ν’ αντιμετωπίσεις και τ’ανόητα σεξιστικά του σχόλια ή αστεία και άλλα πολλά.

Και οι διακοπές;Μέχρι σήμερα ,υπήρχαν για κάποιους ,με ημερομηνία έναρξης και λήξης,προκαθορισμένες από άλλους κι όχι από σένα φυσικά,αλλά υπήρχαν ……..Για λίγους όμως.Υπήρχαν και υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν πάει ένα ταξίδι στη ζωή τους ,γιατί πάντα δεν έφταναν «τα μιστά»όπως έλεγε και η αξέχαστη Σαπφώ Νοταρά.Προ μνημονίου υπήρχαν άνθρωποι που δεν μπορούσαν να πάνε κάπου,ώστε να θυμηθούν πως είναι να είσαι άνθρωπος.Αυτό βέβαια δεν το είχα ακούσει ποτέ ν’ αναφέρεται στα ΜΜΕ (.Είχα ακούσει μόνο για τα διακοποδάνεια.Σηκώνει συζήτηση κι αυτό.)

Τα ΜΜΕ;Μάλιστα .Ένα μέσο που θα έπρεπε να είναι στην υπηρεσία του ανθρώπου ,κατέληξε να είναι θηλιά στο μυαλό του.Μέγγενη που σφίγγει το κρανίο του.Γιατί;Όλα είναι γνωστά.Κάθε φορά που συζητώ με σκεπτόμενους ανθρώπους μου λένε πως δεν αντέχουν ν’ ανοίξουν την τηλεόραση.Βομβαρδίζονται με τα χίλια όσα.Φόροι ,φόροι ,φόροι………θάνατοι ,πόλεμοι,αυτοκτονίες,φυσικές καταστροφές,προπαγάνδα μίσους,παραπληροφόρησης,πλύση εγκεφάλου,δημοσιογράφοι στην υπηρεσία της κυριαρχίας,διαφημίσειςκ.λ.π.

Και λες να περάσουν οι ειδήσεις ,να δεις καμμιά ταινία ,να ξεχαστείς.Ποιά ταινία;Σου βάζουν όλη την υποκουλτούρα μαζεμένη.Άλλη πλύση εγκεφάλου από κει.Και οι εφημερίδες;Μια από τα ίδια.Στο ίδιο μοτίβο.Μέχρι ροζ τηλέφωνα υπάρχουν εκεί.

Είναι κακό λοιπόν που λέω πως θέλω όλα αυτά ;Θέλω να νοιώσω άνθρωπος .Να εργάζομαι γιατί μ’αρέσει αυτό που κάνω ,η εργασία μου να είναι μια μικρή δημιουργία,να μου δίνει χαρά.Να βλέπω τους ανθρώπους και να τους χαμογελώ αβίαστα,να με σέβονται σαν άνθρωπο ,γι’ αυτό που είμαι,όχι γι’ αυτά που έχω, ούτε γιατί είμαι ωραίος στα πρότυπα που έχει καθορίσει η βιομηχανία του θεάματος…….Να μπορώ να κανονίζω τη ζωή μου,να περπατώ στη φύση όταν το θέλω εγώ και να μη φοβάμαι τίποτα.Και προπάντων να υπάρχει φύση, γιατί έτσι όπως πάμε…….

Να ξαναβρούμε κάτι από την ανθρωπιά που χάσαμε .Θέλω να ζήσω γ…..ο,να ζήσωωωω…………..

Τα σχόλια δικά σας

Σχολιάστε