Είμαι αυτό που είμαι…….Je suis comme je suis……….

Είμαι όπως είμαι,

είμαι φτιαγμένος έτσι,

όταν κάνω κέφι να γελάσω,

ναι ,γελώ δυνατά.

Αγαπώ αυτόν που μ’ αγαπά,

Είναι λάθος μου;

αν δεν είναι ο ίδιος

αυτός που αγαπώ κάθε φορά;

Είμαι όπως είμαι .

Είμαι φτιαγμένος έτσι

τι θέλετε περισσότερο;

τι θέλετε από μένα;

Είμαι φτιαγμένος για ν’ αρέσω

και τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει

Τα τακούνια είναι πολύ ψηλά,

το μπόι μου είναι μια καμπύλη

τα στήθια μου πάρα πολύ σκληρά

και τα μάτια μου πάρα πολύ κομμένα .

Κι έπειτα λοιπόν

τι σας νοιάζει εσάς;

Είμαι αυτός που είμαι

Αρέσω σ’ αυτόν που αρέσω

τι σας νοιάζει εσάς;

Αυτό που μου συνέβη

ναι, αγάπησα κάποιον .

Ναι κάποιος μ’ αγάπησε

όπως τα παιδιά που αγαπιούνται

απλά όπως ξέρουν ν’ αγαπούν,

ν’ αγαπούν ,ν’ αγαπούν…..

Γιατί με ρωτάτε;

Είμαι εδώ για να σας αρέσω

και τίποτα δεν μπορεί να τ’ αλλάξει.

Je suis comme je suis

je suis faite comme  ça

quand j’ envie de rire

oui je rit aux éclats

j’aime celui qui m’ aime

Est-ce ma faute  à  moi

Si ce n’est pas le même

Que j’ aime chaque fois.

Je suis comme je suis

Je suis faite comme ça

Que voulez-vous de plus

Que voulez- vous de moi?

Je suis faite pour plaire

Et n’y puis rien changer

Mes talons sont trop haut

mes tailles trop cambrée

Mes seines beaucoup trop durs

Et mes jeux trop cernés

Et puis après

Qu’ est-ce que ça peut vous faire

je suis comme je suis

je plais  à qui je plais

Qu ‘ est-ce que ça peut vous faire

Ce qui m’ est arrivé

Oui j’ ai aimé quelqu’ un

oui quelqu’ un m’ a aimé

comme les enfants qui s’ aiment

simplement savent aimer

Aimer,aimer………..

Pourquoi me questionner

Je suis là pour vous plaire

Et n’y puis rien changer

JAQUES PREVERT

«PAROLES»

Σχολιάστε

