Εγώ πάντα………..

ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ

Εγώ πάντα ξημερώνω

σε πράσινα νερά μιας θάλασσας

με πρόσωπα κοριτσιών

με όνειρα παιδιών

και μ’ ένα ήλιο

που ξέρω με πληγώνει τ’ απογεύματα,

όταν έρχεσαι πλάι μου

στις μεγάλες πέτρες

με το ατέλειωτο τσιγάρο της μάταιης μνήμης.

ΕΙΣΑΙ

Τόσο που σε κοιτάω

δένω καρπός ωραίος και

μέγας της ομορφιάς και της χαράς.

Το κορίτσι με το μεγάλο όνομα του λουλουδιού είσαι.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Ζ.

Στη θάλασσα που μας διψάει

έλα

στη θάλασσα που μας υπάρχει

γείρε,

η ωραία μου

κι η αγάπη μου.

όπως μιλάς σε γεύομαι κι όπως σιωπάς σ’ ακούω.

ΙΓ.

Διάβασέ μου τούτο τον ήλιο το βουνήσιο

και τούτο το νερό της θάλασσας και τ’ ουρανού

μπορείς

να είσαι και γίνεσαι,να με κοιτάς και γίνεσαι

φως νερού και πόνος της χαράς

και θέλεις και αγαπάς τη μουσική

που σου γίνομαι κυρά μου

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ

Σχολιάστε

