Δεν είμαστε Ναζί……….

Απόσπασμα από το βιβλίο του Δημήτρη Ψαρρά «Η χρυσή Αυγή μπροστά στη δικαιοσύνη»

Αντέγραψα ένα απόσπασμα από το κεφάλαιο «δεν είμαστε Ναζί» επειδή πολλές φορές έχω ακούσει αυτό τον ισχυρισμό που όμως είναι πέρα για πέρα ψεύτικος.Εξάλλου τώρα απ’ ότι βλέπω από τα συνθήματα στους δρόμους με τους αγκυλωτούς σταυρούς ,δεν μπορούν να κρυφτούν πια .Το βιβλίο υπάρχει σε pdf (αν θέλετε να το διαβάσετε όλο) εδώ:http://jailgoldendawn.com/wp-content/uploads/2014/09/psarras_final_web.pdf

ΟΙ ΜΌΝΟΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΊΖΟΝΤΑΙ να υιοθετούν τον ισχυρισμό ότι όλα τα φαι-
νόμενα απατούν και ότι πρόκειται απλώς για «εθνικιστές» είναι ορισμένοι δι-
κηγόροι που βρέθηκαν στον περίγυρο της οργάνωσης και κάποιοι δημοσι-
ογράφοι οι οποίοι, για δικούς τους λόγους, επιχειρούν να φανούν αρεστοί
στο ακροατήριο της Χρυσής Αυγής. Ίσως το πιο γκροτέσκο παράδειγμα είναι
εκείνο του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου, ο οποίος σε τηλεοπτική εκπομπή του
φρόντισε να απαλλάξει τον Κασιδιάρη από την πιο κραυγαλέα ταύτισή του
με τον ναζισμό, δηλαδή το τατουάζ με τον αγκυλωτό σταυρό που φέρει στο
αριστερό του μπράτσο. «Ο κ. Κασιδιάρης έβγαλε το σήμα και μου το ’δειξε και
όντως δεν είναι η σβάστικα του Χίτλερ αλλά το σύμβολο του Σλίμαν από την
Τροία», δηλώνει ο Τριανταφυλλόπουλος. Και προσθέτει: «Αν ήθελε να κάνει
τον αγκυλωτό θα τον έκανε κανονικά, δηλαδή δεξιόστροφο και όχι αριστερό-
στροφο». Βέβαια, το τατουάζ του Κασιδιάρη όχι μόνο είναι δεξιόστροφο όπως
η χιτλερική σβάστικα, αλλά είναι και στραμμένο κατά 45 μοίρες, όπως ακριβώς
το σχεδίασε δηλαδή ο Αδόλφος. Παρ’ όλα αυτά, ο Κασιδιάρης δεν έχει κανένα
δισταγμό να απαντά στα ερωτήματα που του θέτουν στη διαδικτυακή εκπομπή
της οργάνωσης με τον ακόλουθο τρόπο:
Τι να πω για το τατουάζ; Εντάξει, ρε παιδιά, αν δεν μπορεί κανείς να ανα-
γνωρίσει την ελληνικότητα αυτών των συμβόλων, αν μη τι άλλο, είναι ηλί-
θιος. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο. Αν δεν μπορεί κανείς να δει ότι αυτά τα
σύμβολα είναι καθαρά ελληνικά, είναι εκτός τόπου και χρόνου.5
Αφού έπεισε τον κ. Τριανταφυλλόπουλο, γιατί να μην πείσει και τους θαμώνες
της εκπομπής του;
Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι ακόμα και στην πρώτη περίοδο της δράσης της,
τότε που επιδείκνυε ανοιχτά τα ναζιστικά της σύμβολα, η Χρυσή Αυγή χρησιμοποιούσε τον «διπλό λόγο», όπως κάνουν όλα τα παρόμοια μορφώματα, δηλαδή «προς τα έξω» δήλωνε «εθνικιστική» και μόνο στους μυημένους «εθνικοσοσιαλιστική». Γεγονός είναι ότι η χρήση του όρου «εθνικιστές» ως καταλληλότερου από το βεβαρυμένο «εθνικοσοσιαλιστές» και το ξενικό «ναζιστές» είχε εισαχθεί στη ρητορική της οργάνωσης από δεκαετίες. Η χρήση του, όμως, συνοδευόταν από τις αναγκαίες επεξηγήσεις, και κυρίως τη διαρκή υπόμνηση ότι «ο δικός μας εθνικισμός» είναι ιδιαίτερος. «Το να είμαι εθνικιστής σημαίνει πως δέχομαι την τρίτη μεγάλη ιδεολογία της Ιστορίας, την πιο εξελιγμένη και πιο φυσική», γράφει ανώνυμος αρθρογράφος,6 ενώ σε απάντηση επιστολής που υποστηρίζει ότι ο εθνικοσοσιαλισμός και η σβάστικα έχουν ελληνική προ-έλευση και ότι ο Χίτλερ σκεφτόταν ως Έλληνας, ενώ «οι Γερμανοί ήταν οι πιο άψογοι και ιπποτικοί κατακτητές που είχαν περάσει από την Ελλάδα», η οργάνωση θα εξηγήσει:

Συναγωνιστή, ας μην έχουμε την απαίτηση από όλους τους φίλους και
τους συναγωνιστές να έχουν πλήρη γνώση όλων των λεπτομερειών του
πολέμου. Άλλωστε ζούμε σε μια περίοδο όπου σιγά σιγά αποκαλύπτεται η
αλήθεια, και όλοι θα μάθουν ποιοι πραγματικά ευθύνονται για ό,τι συνέβη
στην πατρίδα μας.7
Κάθε τόσο υπάρχει η υπόμνηση:

Ο δικός μας Εθνικισμός έχει προπαντός περιεχόμενο Φυλετικό και Κοινωνι-
κό και δεν αποτελεί μια γενικότητα αντιλήψεων υπέρ του Έθνους, αλλά έχει
συγκεκριμένη ιδεολογική δόμηση και πολιτική άποψη.8
Όσο για το ποια ακριβώς είναι αυτή η «τρίτη ιδεολογία» που ενστερνίζονται,
θα το αναφέρουν σε άλλο κείμενο:
Ο τρίτος δρόμος της πολιτικής στον αιώνα μας ήταν ο δρόμος των Λαϊκών
Εθνικιστικών Κινημάτων της Ευρώπης του μεσοπολέμου. Αυτής της μορφής
η πολιτική επικράτησε στην Ελλάδα με το καθεστώς της 4ης Αυγούστου,
στην Ιταλία με τον Φασισμό και στη Γερμανία με τον Εθνικοσοσιαλισμό.
Είναι προφανές ότι ο Εθνικισμός των Καιρών μας έχει άμεση σχέση με τα
καθεστώτα αυτά του μεσοπολέμου.9
Μετά την –προσχηματική και προσωρινή όπως αποδείχθηκε– αναστολή της
δράσης της οργάνωσης, τον Απρίλιο του 2006 δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα
της ένα κείμενο, όπου ξεκαθαρίζεται ότι από τούδε και στο εξής θα ονομά-

ζονται «εθνικιστές», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι «άλλαξαν ιδέες», απλώς το

θεωρούν «περισσότερο πολιτικά δόκιμο».10 Αλλά μέχρι σήμερα η επίσημη ιδε-
ολογική διακήρυξη που είναι αναρτημένη στον ιστότοπο της οργάνωσης με
τίτλο Χρυσή Αυγή. Ένα κίνημα ιδεολογικό, αρνείται μεν τους χαρακτηρισμούς
«φασίστες» και «ναζιστές», αλλά εξηγώντας την άρνηση καταφέρεται μόνο
εναντίον του φασισμού, ο οποίος προέβλεπε ένα ισχυρό κράτος, και αντίθετα
υποστηρίζει ότι «στο σκληρό πυρήνα της πίστης της Χρυσής Αυγής ευρίσκεται
το Έθνος-Φυλή». Πρόκειται για την πεμπτουσία του γερμανικού εθνικοσοσι-
αλισμού.
◆ Τα βιβλία του Μιχαλολιάκου που επανεκδόθηκαν το 2012 είναι υμνητικά
και όχι απλώς απολογητικά για τον Χίτλερ, τον οποίο μάλιστα φροντίζουν να
απαλλάξουν τόσο για την επίθεση κατά της Ελλάδας, αλλά ακόμα και για τα
εγκλήματα της Κατοχής.
◆ Παρόμοιες θέσεις εξακολουθούν να δημοσιεύονται σωρηδόν στο ιδεολογι-
κό περιοδικό της οργάνωσης.
◆ Το ιδεολογικό μανιφέστο Χρυσή Αυγή προς το μέλλον (2010) είναι ένα ανοι-
χτά ναζιστικό κείμενο, το οποίο μάλιστα αναλύει την τακτική και τη στρατηγική
του «πολιτικού πολέμου», αναφερόμενο ευθέως στη βίαιη και παράνομη δρά-
ση της οργάνωσης.
◆ Την ίδια περίοδο οι εκδόσεις της οργάνωσης «Νέα Σπάρτη» εκδίδουν και
νέα βιβλία του Χίτλερ, ενώ ακόμα και το λογότυπο των εκδόσεων «NS» παρα-
πέμπει ευθέως στον εθνικοσοσιαλισμό (Nationalsozialismus).
◆ Παράλληλα, και με κάθε ευκαιρία, τα στελέχη της οργάνωσης φέρουν
εμβλήματα που παραπέμπουν στον ναζισμό, ακολουθώντας το παράδειγμα
ομοϊδεατών τους στο εξωτερικό (κυρίως τη Γερμανία, όπου η ανοιχτή ναζι-
στική προπαγάνδα απαγορεύεται με νόμο). Η Ελένη Ζαρούλια, όπως και όλα
τα προβεβλημένα στελέχη της οργάνωσης, κυκλοφορούν μονίμως με φού-
τερ LONSDALE (αυτό το φορούν οι νεοναζί, επειδή με ένα ανοιχτό γιλέκο
ή ζακετάκι από πάνω μπορεί να φαίνονται μόνο τα γράμματα NSDA και να
παραπέμπει στο χιτλερικό κόμμα NSDAP), ο «θεωρητικός» της οργάνωσης Γ.
Μάστορας (ψευδώνυμο του Γ. Μισιάκα, τον οποίο ο Μιχαλολιάκος έχει διο-
ρίσει στη Βουλή) φέρει άλλοτε το σήμα των Ταγμάτων Εφόδου (των SA) και
άλλοτε της ταξιαρχίας Nordland των SS. Ακόμα και στο τρισάγιο των δύο
δολοφονημένων μελών τους, δίπλα στον μαίανδρο είχαν το σήμα Yr του ρου-
νικού αλφαβήτου, το οποίο έφεραν τα SA. Όσο για τον μαίανδρο, κι αυτόν τον
θεωρούν επισήμως στο περιοδικό τους ένα είδος «εξελιγμένης» σβάστικας.

5. «Πολιτική Εκπομπή Χρυσής Αυγής», 5.8.2013 (goo.gl/zuSLVm). Ο Κασιδιάρης έχει
γράψει και ειδικό άρθρο για την ελληνικότητα της σβάστικας. Βλ. Ηλίας Κασιδιάρης,
«Η ελληνικότητα των συμβόλων», 6.8.2013 (goo.gl/UBMG1P).

6. «Ο δρόμος του εθνικιστή», εφ. Χρυσή Αυγή, 14.1.1994.
7. «Είμαστε εθνικιστές», εφ. Χρυσή Αυγή, 21.1.1994.
8. «Εθνικιστές και “Εθνικιστές”», εφ. Χρυσή Αυγή, 16.9.1994.
9. «Τι δεν είναι εθνικισμός», εφ. Χρυσή Αυγή, 17.3.1995

10. «Εθνικιστές ή Ναζιστές;», εφ. Χρυσή Αυγή, 6.4.2006.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s