Τελευταία ξύπνησα μες τη νύχτα……..

PA080419 by christinehag
PA080419, a photo by christinehag on Flickr.

Αλ Μάζαρικ

Μ ‘ έπιασε στον ύπνο μου φαγούρα
στο στήθος και στην κοιλιά μου
γέμισα κοκκινίλες απ ‘ το ξύσιμο
είχα μείνει για καιρό μόνος
συμβαίνει καμιά φορά
που δεν ξέρω πια τι να κάνω τα χέρια μου
τα ρουθούνια της μύτης μου τα ‘ χω ξεχειλώσει
από τα δάχτυλα που χώνω μέσα
οι αιμορροΐδες μου , μέρα τη μέρα χειροτερεύουν
κάτι οφείλω να κάνω
μου φαίνεται ότι πρέπει ν ‘ αρχίσω να βγαίνω
όμως πρόσεξε ,
όλοι αυτοί που ξέρω
δεν αντέχουν ο ένας τον άλλο
κάθονται όλη μέρα κει δα , καπνίζουν και τα κοπανάνε
μιλάνε αδιάκοπα.
Αδιάφορο για τι.
Ένας γνωστός μου , μόλις κάποιος πάει σπίτι του
βάζει την τηλεόραση
κι η γυναίκα του έχει ανάλογα τον επισκέπτη τα απαραίτητα νανουρίσματα
και Ουίσκι για την τηλεόραση.
Υπάρχουν ακόμη οι μορφωμένοι λογοτεχνικά
αμολάνε τη μια αρλούμπα μετά την άλλη.
Κάθε στιγμή μπορώ
ν ‘ ακούσω σεμινάρια τέχνης
όλοι τους τα ξέρουν όλα
και το μόνο που
δεν ξέρουν είναι πώς
θα τα βρει ο ένας με τον άλλο.
Έτσι αναγκάζονται και
να κλείνονται σπίτι
και να ξύνονται μόνοι τους
ή όταν βγαίνουν έξω βάζουν κάποιον άλλο να τους ξύνει .

Μετάφραση Τέος Ρόμβος
«Ανθολόγιο κακών Αμερικανών»

Σχολιάστε

