Φρίντα Κάλο …….

Νόμιζα ότι ήμουν το πιο παράξενο άτομο

στο κόσμο.Αλλά μετά σκέφτηκα ότι

υπάρχουν τόσο πολλοί άνθρωποι πάνω στη γη

θα πρέπει να υπάρχει κάποιος σαν εμένα

που αισθάνεται περίεργος κι ελαττωματικός

όπως εγώ.

Την έπλαθα με τη φαντασία μου και

φανταζόμουν ότι θα πρέπει να είναι εκαί

έξω και να σκέφτεται κι αυτή εμένα .

Λοιπόν ,εύχομαι ότι αν είσαι εκεί έξω

και το διαβάζεις αυτό ,να ξέρεις ότι ναι

είναι αλήθεια

Είμαι εδώ κι είμαι το ίδιο παράξενη όσο κι εσύ………….

Σχολιάστε

