Καρότσα για τις πεταλούδες

P3200678 by christinehag
P3200678, a photo by christinehag on Flickr.

Πολύ λίγους άξονες έχουμε
για τη σάρκινη ρόδα του κορμιού μας.
-Που τραβάς ,καρότσα με τις πεταλούδες;
Που τραβάς;
….Η καρότσα διαβαίνει τη μεγάλη πλατεία.
Κλαίγοντας ,εγώ τρέχω από πίσω της.
Το χορτάρι ρωτώ:Πέρασε από δω η καρότσα;
Το χορτάρι δε βγάζει μιλιά.
Τα δέντρα ρωτώ:Είδατε καμμιά πεταλούδα σε καρότσα;
Τα δέντρα σωπαίνουν και κίτρινα φύλλα τους πέφτουνε χάμου.
-Θε μου, πέρασε μπροστά μου μια καρότσα.
Πως να το κάνω Κύριε να τη φτάσω;
Το ματωμένο χνάρι ακολούθησε ηλίθιε,
μου απάντησε ο τυφλός ζητιάνος.
NICHITA STANESCU

(Ρουμάνος ποιητής εμπνευσμένος κατά ένα μεγάλο μέρος από τον Καβάφη.Το απόσπασμα αυτό είναι από το βιβλίο του «εγώ άλλο δεν είμαι από μια κηλίδα αίμα που μιλάει»Από τις εκδόσεις «παρατηρητής»Μια φωνή παραγνωρισμένη μιας και η παρανοϊκή εξουσία του Τσαουσέσκου ελάχιστα ενδιαφερόταν για την προς τα έξω προβολή των πνευματικών έργων της χώρας.Αναφέρθηκε δυο φορές ως υποψήφιος για το NOBEL.

Σχολιάστε

